יום רביעי, 25 ביוני 2014

מעצב פנים

מעצב פנים לעיצוב דירה פרטית

אין ספק שעיצוב החלל שבו אדם גר זה בהחלט דבר חשוב שצריך להשקיע בו מחשבה, כי ככל שהבית שלנו יהיה נעים ויפה יותר ובעל ערך גבוה יותר." דירות למכירה בעכו " , כך נוכל ליהנות ממנו יותר ולהפיק ממנו את כל מה שיש בו. מעצב פנים שעוסק בתחום הזה מזה שנים רבות מגיע תחילה למקום, מתרשם ממנו וסופג את האנרגיות שיש בו, ורק לאחר מכן מתחיל הדיון עם הלקוח.



תפקידו של מעצב הפנים
למעשה התפקיד של מעצב הפנים הוא לשלב בין הרצונות של הלקוח ובין הפוטנציאל של הדירה, תוך כדי שהוא מביא איתו את הידע וניסיון שרכש בכל הפרויקטים הקודמים שהיה אחראי עליהם או שלקח בהם חלק. מצד אחד מובן שהלקוח צריך לצאת מרוצה, אך מצד שני, יש גם לקוחות שלא שמים לב לכל הפוטנציאל האדיר שיש בדירות שלהם. כאן נכנס עוד תפקיד של מעצב הפנים, כיוון שלא פעם המעצב צריך להאיר את עיניו של הלקוח ולהציע לו רעיונות רבים לגבי עיצוב שאולי הלקוח בעצמו לא היה חושב עליהם. " דירות למכירה באשקלון  והסביבה  

העבודה בפועל

אחרי תהליך קבלת ההחלטות בדרך כלל מתבצע הליך שבו עושים הדמיות שונות לעיצוב, כיוון שרגע לפני שמתחילים את הפרויקט צריך להראות ללקוח מה ייצא בסופו של דבר. בכל התהליך הזה חשוב ביותר להתייחס גם לנושא הכספי, כיוון שלא כל לקוח יכול ורוצה להשקיע את אותו הסכום בעיצוב הפנים של הדירה שלו. אחרי שכל הדברים האלה ברורים וסגורים אפשר יהיה להתחיל לבצע את העבודה עצמה, עד שבסופו של דבר הדירה תהפוך מעוצבת ויפה. 
לעוד מידע על עיצוב פנים פה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה